Skolan och typiskt

Varför ska ja gå upp 06:00 på morgonen?  
Svar: För att du ska hinna göra dig i ordning för skolan


Men varför måste jag till skolan?
Svar: Det är typ en lag att man måste till skolan


Men tänk om jag blir mobbad där?
Svar: Jaa du ska gå till en lärare så fort något händer

Men varför kan inte skolan börja 14:00 och sluta 14:10?
Svar: För att man har en visst tid i skolan som alla elever måste ha

Men om jag är sjuk slipper jag skolan då?
Svar: Ja du slipper skolan men allt viktiga arbete slipper du inte undan för det kommer du få göra när du kommer tbx till skolan





Det här är dom vanligaste frågorna genom skolan.
Många ungdomar tycker skolan är jobbig och det tycker jag med.

Om du har en fråga till mig och du vill att jag ska ha ett svar på det så kommentera så ska du få ditt svar så fort du kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0